Video kanak-kanak didera dan dipukul | Zalim!

on Wednesday 9 May 2012

Sungguh kejam, kanak kanak yang hanya mampu menangis telah diperlakukan dengan kejam oleh si ibunya. Seorang ibu sepatutnya menyanyangi anaknya dan mengawal perasaan sehingga mengelakkan dari melakukan kekejaman tetapi lain pula cerita si ibunya ini kerana terlalu marah dia telah melalukan kekejaman terhadap kanak kanak dan  kanak kanak itu hanya mampu menangis meminta simpati.

Kanak-kanak ini telah dipukul dengan bantal, ditendang, dicubit tanpa ada langsung belas kasihan dan simpati. Berdasarkan perbualan dalam klip video ini, kemungkinan besar kejadian ini berlaku di negara kita kerana menggunakan bahasa negara kita.

Sekiranya anda kenal dengan si pelaku dalam video ini, laporkan segera kepada pihak polis agar dia dapat diadili di atas kesalahannya itu.

Mungkin dalam kes ini, polis boleh memulakan siasatan tanpa menunggu sebarang laporan rasmi. Ini soal nyawa seorang kanak-kanak kecil yang tidak tahu mengadu, selain hanya reti menangis.



G.A.M pasti, sekiranya anda mempunyai perasaan terhadap kanak kanak ini pastinya anda akan berasa marah dan ingin membantunya serta merta. Semoga Allah merahmati kanak-kanak ini.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved