Jr Smith Kekasih Baru Rihanna

on Sunday 20 May 2012

Pastinya ramai yang telah mengetahui bahawa pelakon Battleship ini telah lama hatinya telah terluka bersama penyanyi rap, Chris Brown. Apapun Rihanna telah membuat pengakuan bahawa hatinya masih terbuka untuk menerima cinta daripada lelaki lain.

Rihanna pernah mengeluh tentang kehidupan sosialnya yang begitu kesepian tanpa kehadiran kekasih didalam hidupnya.

Terkini, Rihanna dikhabarkan telah menjalinkan hubungan cinta bersama atlet bola keranjang, Jr Smith. Kemesraan jelas terpancar di wajah Rihanna ketika menghabiskan masa bersama di kota New York baru-baru ini.




Mereka berdua dapat dilihat mengunjungi kelab malam bersama sambil berpegangan tangan.






Dalam pada itu, Smith yang merupakan ahli kumpulan New York Knicks juga sering dikenali sebagai bintang kontroversi dan baru-baru ini dia didenda sebanyak RM75 ribu (USD25 ribu) kerana memasukkan gambar porno dalam akaun Twitter miliknya.

Mengikut sumber, Rihanna mula terpikat dengan Smith apabila lelaki itu telah dikenakan hukuman akibat penyebaran gambar bogelnya di Twitter. Huh Syoknya. Memula terima Hukuman kemudian menjalinkan hubungan dengan orang yang diaibkan itu. Walaubagaimanapun, khabar tersebut masih belum dapat dipenjelaskan daripada Rihanna.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved