(Gambar) Ibu Melahirkan Kembar 8 Kembali Kurus

on Tuesday 29 May 2012


Tips Wanita yang berasal dari La Habra, California, Amerika Syarikat (AS) ini melahirkan anak kembar lapan - enam lelaki dan dua perempuan pada Januari 2009. Bayi-bayi Nadya itu merupakan anak kembar lapan kedua yang berjaya hidup kesemuanya di AS.

Nadya sebelum ini sudah memiliki enam orang anak yang diperoleh menerusi kaedah bayi tabung uji (IVF).

Wanita berusia 36 tahun ini tidak bekerja. Dia hidup dengan bayaran atas kemunculan dalam program bual bicara televisyen selain menerima bantuan daripada kerajaan negeri California sebanyak AS$2,000 (RM6,200) sebulan bagi membeli makanan.

Nadya berkahwin dengan Marco Gutierrez pada tahun 1996, namun bercerai empat tahun kemudian kerana dia tidak kunjung hamil.




Tips Menguruskan Badan

Nadya mendakwa badannya sudah kembali kepada bentuk asal. Mengandungkan kembar lapan ibarat menarik getah lengan, ia akan kembali kepada bentuk asal apabila dilepaskan, ujarnya. Dia mengatakan senaman dan rejim makan secara sihat merupakan rahsia tubuhnya kekal langsing.

Dua minggu selepas bersalin, Nadya mengaku dia melakukan sit-ups sebanyak 50 kali sehari.

Dia juga mengunjungi gimnasium tiga kali seminggu. Nadya akan ke sana sekurang-kurangnya selama dua jam pada waktu tengah malam sambil seorang rakannya menemani bayi-bayinya.

Dia tidak menganggap foto-foto separuh bogel itu sebagai lucah. "Tubuh saya masih ditutup," ujarnya yang mendakwa dia ada berbual dengan anak-anaknya sebelum sesi fotografi itu diterima.



Kepada mereka yang teringin untuk melahirkan anak kembar dan inginkan kembali ke bentuk asal yang menarik ikuti lah tips dan trick dari Nadya. -isu-hangat.blogspot.com-
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved