Awal Ashaari dan Zizan Razak Pengacara Melodi 2012

on Monday 21 May 2012


Akhirnya teka teki yang bermain di minda anda semua siapakah yang bakal menggantikan dira kini telah terjawab. Sebelum ini desas desus mengatakankan Fauziah Ahmad Daud atau OGY dan Sarimah bakal mengantikan Dira sama sekali tidak benar. Mungkin ini adalah provoke sahaja bertujuan untuk mendapat rating di Rancangan Melodi.

Rezeki Orang Berkahwin, Awal seringkali mengacarakan Melodi sebagai pengacara jemputan. Mungkin ini sudah tanda tanda bahawa Awal bakal mengantikan Dira. Tahniah kepada Awal atas berita gembira ini.


Zizan tidak lagi bergandingan dengan Dira dalam 'Melodi'.

Berbalik pada Kisah Dira, ia telah mengambil keputusan untuk mengundur diri daripada Melodi bagi menumpukan perhatian kepada pelajaran dan juga perniagaannya.

Semoga Awal Ashaari dan Zizan Razak mampu untuk meningkatkan semula Melodi seperti tahun tahun sebelumnya. Pada G.A.M mereka berdua mempunyai kekuatan masing masing untuk menarik anak anak muda menonton rancangan Melodi.

Paling best bila seorang bercakap, seorang lagi diam sehingga menunggu sesuatu topik itu dibincangkan tidak seperti dira dan zizan kelihatan kelang kabut seolah oleh berebut rebut untuk menyuarakan pendapat.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved