Artis Popular memiliki Wajah Cantik tetapi Pehanya Kerepot, Siapakah Dia?

on Friday 24 August 2012



Cuba anda teka adakah artis ini dari malaysia atau luar negara, kebanyakkan wanita cukup penting menjaga penjagaan kulit muka, tetapi adakah anda ketahui keseluruhan tubuh artis tersebut?

Setiap manusia selalu ingin tampil sempurna dan muda di depan umum untuk hal tersebut tidak ada batasan umur, tua-muda, laki-laki perempuan, semuanya ingin melakukan hal tersebut. Namun untuk urusan yang satu ini biasanya kaum wanita mempunyai yang lebih di bandingkan dengan lelaki. Ramai wanita mengeluarkan biaya yang sangat besar untuk keperluan ini. Wajah biasanya menjadi standard bagi setiap orang untuk tampil muda, makanya perawatan tubuh agar tetap tampak awet muda lebih di utamakan pada bahagian wajah. Berbagai macam usaha pun dilakukan mulai dari pembedahan plastik sampai melakukan implan silicon pada wajah agar kulit tetap terkesan kencang dan tidak kerepot.


Kita juga sering tertipu dengan penampilan seseorang, wajah terlihat muda namun sebenarnya orang tersebut sudah lanjut usia. Janice Dickinson adalah salah satu contoh manusia dengan wajah terlihat muda tapi kerepot dengan anggota tubuh yang lain. Mantan model berusia 60 tahun ini sering tampil di khalayak awam dengan wajah usia 30-an namun bila kita perhatikan anggota tubuh lainnya jelaslah bahawa dia sebenarnya adalah seorang nenek dengan kulit kerepot dan berjerutu.

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved