Aiman Hakim Enggan Dedah Kisah Bersama Seorang Wanita

on Sunday 10 June 2012

Aiman
PETALING JAYA: Pelakon drama bersiri Vanila Coklat, Aiman Hakim Ridza enggan mengulas mengenai penyebaran gambar dia bersama seorang wanita yang dikatakan kekasihnya.
Aiman menjelaskan, tidak mahu memberikan perhatian kepada kontroversi yang melanda sebaliknya ingin menumpukan kepada kerjayanya sebagai pelakon dan penyanyi.
"Mungkin ada peminat tertanya-tanya mengenai status wanita berkenaan dengan saya tetapi apa yang boleh saya katakan dia adalah seorang kawan rapat.
"Selebihnya tidak perlulah saya menyatakan secara terbuka kerana tidak mahu kisah peribadi menjadi perbualan utama berbanding kerjaya seni saya," ujarnya ketika ditemui baru-baru ini.
Tambah Aiman, dia lebih selesa kisah peribadi tidak menjadi tumpuan dan yakin peminat faham mengenai pendirian itu.
Dalam pada itu, bercakap mengenai single pertamanya yang berjudul Khalimah Janji iaitu duet bersama penyanyi Ernie Zakri, Aiman berkata peluang yang diberikan oleh syarikat rakaman FMC adalah satu ruang yang baik untuknya mengembangkan kerjaya dalam bidang seni.
Dia bagaimanapun tidak melihat penghasilan lagu tersebut sebagai bonus disebabkan popularitinya sebagai pelakon.
"Saya belum cukup bagus untuk tampil sebagai penyanyi secara serius dan penghasilan lagu duet ini adalah sebagai satu cubaan baik pihak FMC yang percayakan bakat nyanyian saya.
Gambar Aiman bersama seorang wanita yang didakwa sebagai kekasihnya tersear dalam internet.
"Masih banyak ruang yang perlu diperbaiki sebelum benar-benar diterima peminat dalam kedua-dua bidang itu," ujarnya.
Bagaimanapun Aiman memberitahu, dia cukup seronok dapat merakamkan lagu tersebut bersama Ernie dan berharap ia akan diterima baik oleh pendengar.
"Saya sangat sukakan melodi dan lirik yang dibuat oleh Buddhi Hekayat dan Manusia Putih. Selain itu bekerjasama dengan Ernie sangat seronok dan tidak mempunyai sebarang masalah," ujarnya.
Khalimah Cinta turut dijadikan sebagai lagu tema untuk filem Vanila Coklat yang bakal menjalani penggambaran pertengahan bulan ini.
Dalam perkembangan lain Aiman juga akan muncul dengan telefilem Rania Si Ikan Duyung di Astro Ria pada 28 Jun ini bergandingan dengan pelakon Tasha Shila.

- ---
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved