Zarina Anjoulie vs Lufya di Twitter Isu Ketiak!

on Thursday 19 April 2012

Zarina Anjoulie merupakan seorang yang mempunyai identiti yang begitu lantang, tidak kira samada perbuatan yang dilakukannya itu benar atau pun tidak, apa yang menarik tentang beliau, segala perbuatan yang dilakukannya, dia sanggup menanggungnya inilah yang menarik tentangnya, lepas satu isu timbul isu baru, penyelesaian masih tanda tanya, adakah Zarina memang suka provok?

Baru-baru ini lufya telah menampilkan diri dan melontarkan pengakuan bahawa dia sebenarnya bukan Zarina Anjoulie. Isu ini timbul apabila rata rata peminat telah menganggap Lufya adalah Zarina.

Apa yang menariknya lagi salah seorang peminatnya telah menyapa lufya dan menegurnya mengapa dia berbogel didalam internet sedangkan dia (lufya tidak pernah berbuat perkara terhina itu.

Adapula yang mengatakan lufya juga pernah diraba oleh seseorang dipanggil ANju yang jelas merujuk kepada Zarina Anjoulie.



wajah lufya yang dipercayai seperti zarina



isu lufya ketiak basah jadi topik utama

Selepas pengakuan Lufya menjawab isu itu, tiba tiba kecoh di laman Twitter Zarina Anjoulietelah melancarkan "perang" terhadap Lufya sebagai respon terhadap artikel yang ditulis di blog hiburan tersebut. Huh! Zarina ini cukup alert dengan isu isu sekeliling terutama bila seseorang menyeru namanya.


Antara kenyataan yang dikeluarkan oleh Zarina termasuklah, “U keep nagging2 on papers n blogs bout me dah 5 years I just kept silent when I too kena bahan ngan org pasal muka cam awk. This is WAR.”





Zarina Anjoulie turut membuat kenyataan berbentuk kutukan terhadap Lufya.

Siapa yang tidak kenal dengan Zarina dengan kelantangan bahasa nya apabila dirinya terasa macam dikutuk oleh seseorang, dia akan membalas dengan lebih teruk lagi. Kalau tak percaya, korang ikutlah Zarina ni di Twitter dan cuba kutuk.

Biasalah, Zarina nie kalau dah mula update status di Twitter, siaplah memang akan berlarutan sehingga sesuatu isu itu akan tamat.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved