VIDEO LUCAH AMBIGA TERKEDU DENGAN ISYARAT DARI ANWAR IBRAHIM?

on Monday, 30 April 2012



Gempar Ambiga Ketua Bersih tu nak cetuskan rusuhan? Adakah sebab dia tak kena pukul atau ditembak dengan canister macam himpunan sebelum ini?

Sekarang, rakyat dunia sudah melihat yang pemimpin Pakatan Pembangkang, terutamanya Si Ketua Penipu (AMBIGA) itu yang memberikan isyarat untuk memulakan rusuhan. Apa lagi yang diorang nak kata!!!

Ya! Itulah sebab sebenarnya. Dia tak de modal untuk menunjukkan kezaliman dan kekejaman pihak Polis. Jika himpunan hari itu dijalankan dengan Aman, mana agenda dia yang sebenar?

Kalau ianya berlaku dengan aman dan disaksikan oleh seluruh penduduk dunia, maka mereka akan kata Kerajaan tunaikan janji dengan membenarkan Perhimpunan Aman.

Jom Lihat Video ISYARAT LUCAH DARI ANWAR IBRAHIM DAN AMBIGA TERKEDU?




Inilah dia isyarat Anwar Ibrahim kepada AMBIGA Bersih 3.0


ASSASSIN CYBER - Kebenaran walau disembunyikan, sikit masa lagi akan terserlah juga. Sebab apa? Sebab kebenaran itu indah dan wangi, berbau harum. Macam bau durian. Korang boleh sorok bau durian ke?

Video ini juga menjawab segala tuduhan blogger sampah pro-PR, yang kononnya polis kejam dan bertindak ganas terhadap pendemo.

AC tidak mengatakan yang AC blogger terbaik, artikel AC juga terdapat sedikit kelemahan dan terdapat sedikit fakta yang mungkin lari dari situasi sebenar. Itu AC akui, itu kesilapan AC sebagai penulis blog ini.

Betul ke polis bertindak ganas? Jawapannya adalah "YA" "YES" tidak dinafikan polis bertindak ganas. Sebab apa?

Polis tidak akan bertindak sedemikian jika pendemo tidak melanggar syarat yang telah ditetapkan dan mengikut tujuan sebenar perhimpunan itu diadakan.

Apa tujuan perhimpunan diadakan? Tujuannya untuk mendesak kerajaan pusat supaya meluluskan 8 tuntutan pihak penganjur(yang sememangnya telah dilaksanakan kerajaan).

Lagipun nama perhimpunan ini adalah Perhimpunan Bersih (Duduk bantah). Maka sepatutnya kena bersihlah dari semua segi.


sumber assassin cyber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved