Gambar Khairul Fahmi Putus Cinta dengan Dahlia Teck

on Monday 16 April 2012


Nampaknya Khairul Fahmi bukan sahaja popular dengan gelaran penjaga gol terbaik negara malah dia juga salah seorang selebriti yang semakin hangat dengan isu isu percintaannya, pelbagai anasir anasir gossip liar dan nyata telah tersebar di dunia internet, kini isu hangat terbaru berkenaan Khairul Fahmi telah membuat pengakuan sendiri bahawa Dahlia Teck bukan cinta sehidup semati Khairul, Apakah puncanya masih menjadi tanda tanya.

Rata - rata selepas pengakuan tersebut, sudah semestinya penjaga gol ini akan menangkas bola bola wanita yang akan menderu kearahnya sehingga menjaringkan gol maksudnya cuba memikat khairul fahmi sehingga ke jinjang pelamin dan sekali gus sehidup semati.

Perkembangan terbaru penjaga gol pasukan bola sepak Malaysia ini ialah beliau terpilih untuk bergelar jurucakap atau model untuk wangian terbaru keluaran SimplySiti, milik Siti Nurhaliza.

Wah selepas ini penjaga gol Negara ini telah menjadi atlit, selebriti dan Model adakah selepas ini bakal menjadi penyanyi nombor satu malaysia. Dengar cerita Khairul Fahminya suara pun mantap benarkah?


Terkini khabarnya bertambah kencang kerana penulis akaun Twitter @MahsiH2 turut mendakwa yang Khairul Fahmi Che Mat mempunyai kekasih baru senegeri (Kelantan) bernama ‘Leuniey Natasha’.

Juga mengatakan, kekasih baru Khairul didakwa baru sahaja bertunang beberapa minggu lalu tetapi minta putus tunang disebabkan ‘tergilakan’ Khairul.

Lihat sedutan Twitternya, Adakah ini Benar? Jom kita renungkan?

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved