Owen Wilson Memalukan Fahrin Ahmad Untuk Bergambar

on Friday 23 March 2012

Artis Malaysia Fahrin Ahmad berhasrat untuk bergambar dengan aktor Hollywwod Owen Wilson sewaktu di majlis Sapura & Kencana Petroleum Red Ribbon GP BALL 2012 punah dan kecewa apabila permintaannya hanya untuk bergambar ditolak tanpa mengenali siapa artis malaysia itu

Insiden memalukan itu berlaku selepas Owen bertemu dengan pihak media di sebuah tempat khas yang disediakan.

Walaubagaimanpun Fahrin yang merupakan salah seorang selebriti tempatan yang dijemput ke majlis itu menganggap perkara tersebut bukanlah satu hal yang serius. Bagus Fahrin nie senantiasa berfikiran positif.



Katanya lagi "Saya memang mahu bertemu dengan aktor tersebut serta selebriti Hollywood yang lain. Harap-harap saya ada peluang lagi untuk bertemu dengannya pada masa akan datang nanti".

Selain Owen dan Fahrin, antara yang hadir ialah Dayang Nurfaizah, Sazzy Falak, Leona Lewis, Adrien Brodyen, Camilla Belle, Fernando Morientes, Michel Salgado, Fabio Cannavaro dan David Haye.


Majlis yang penuh mewah itu telah berlangsung di Hotel Mandarin Oriental pada malam Khamis dengan kehadiran selebriti-selebriti Hollywood dan tempatan untuk meraih dana khas bersempena dengan sambutan edisi ke-14 perlumbaan Petronas Grand Prix Malaysia Formula Satu (F1).
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved