Juara Mentor 5 milik Salma

on Monday 30 May 2011



Tahniah GAM ucapkan kepada Salma dan Erra Fazira yang telah merangkul gelaran Juara Mentor 5. Jumlah markah 85 yang diperolehi oleh Salma ternyata jauh meninggalkan Shiha dan Iqa. Walaupun mendapat rendah daripada juri awam, juri profesional dan juri SMS tidak buta dalam menilai keupayaan Salma.



Sejak dari mula lagi, Salma telah menjadi pilihan ramai peminat dan jutaan penonton. Vokal salma adalah yang terbaik berbanding Iqa dan Shiha. Gabungan Salma bersama Jacklyn Victor mampu meriuhkan lagi suasana malam konsert akhir Mentor 5. Buat julung kalinya juga, Salma menyanyikan lagu solonya berjudul Aku Permata ciptaan Taja dengan baik sekali walaupun tidak mendapat komen yang begitu baik dari Ramli MS mengenai lagu yang dinyanyikannya.

Walaubagaimanpun tahniah semoga dapat mewarnai dunia artis dengan penuh ver-style


tag : akhir mentor musim 5, biodata salma mentor 5, hadiah utama mentor 5, Iqa final mentor musim 5, juara mentor musim ke 5, konsert akhir mentor musim 5, live streaming mentor tv3 musim 5, mentor 5 final, mentor musim ke 5, pemenang mentor musim 5, Salma final mentor musim 5, salma juara mentor 5, Salma Juara Mentor Musim Ke 5, salma mentor 5, Shiha final mentor musim 5
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved