Filem Kongsi catat 7 juta dalam 7 hari

on Monday 30 May 2011

GAM ingin mengucapkan tahniah kepada pengarah filem Kongsi iaitu Farid Kamil dan lakonan mantap Shaheizy Sam sudah berjaya mengumpul RM7 juta dalam masa 7 hari. Pada hari pertama tayangan, filem ini sudah berjaya mengutip RM1.1 juta.

Berdasarkan pemerhatian GAM, kebanyakkan review filem Kongsi di blog-blog tempatan, rata-rata memberi maklumbalas negatif. Filem Kongsi dikatakan tidak menarik dan hanya bergantung semata-mata kepopularan Shaheizy Sam. Rata-rata yang sudah menonton filem Kongsi, hanyalah ke panggung kerana mahu menonton lakonan pelakon pujaan mereka Shaheizy Sam.

Apa pun tahniah kepada David Teo atas hasil kutipan yang memberangsangkan ini. Dan tahniah juga kepada anda yang telah pergi menonton sekaligus menyokong industri perfileman tempatan. Sekarang nie kita akan tunggu pula Nurkasih The Movie, berapakah kutipan yang dapat dicipta..



tag: filem kongsi 2011, kutipan filem kongsi, filem kongsi arahan farid kamil, tayangan filem kongsi, filem kongsi ditayangkan, tarikh filem kongsi, filem kongsi di pawagam , filem kongsi farid kamil, pelancaran filem kongsi, filem kongsi shaheizy sam
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved