Gambar Seksi Akma Hisham Di Bawah Ketiak Isteri

on Friday, 10 July 2009



[Aksi Kangkang yang Mahal diikuti dengan nasi lemak terjojol dari akma hisham] Huh!








Kalau ada antara korang semua yang layan cerita di bawah ketiak isteri di astro,pasti kenal pelakon yang bernama Akma Hisham ni. Cerita yang menonjolkan suami dikawal ketat oleh isteri tu. Watak Akma dalam cerita ni,nampak macam sopan & ayu je tapi sebaliknya korang tengok la gambar-gambar dia ni. Tertojol tojol nasi lemak 50 sen dia nie lol. Had Fun




Untuk yang tak pernah nengok cerita ni, lorang nengok la sendiri satu part dari cerita Di bawah Ketiak Isteri ni. Minit 2:20, keluar la wanita dalam gambar kat atas tu.



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved