Gambar Seksi Miera Liyana Mohon Maaf

on Sunday 20 March 2011

Gambar Seksi Miera Liyana

kontroversi panaz Miera Liyana, seorang pelakon gadis remaja baru yang berpakaian sangat seksi dan hampir menampakan buah dada nya yg comel di Malam Gala ABP Rafflesia, Miera Liyana telah pun memohon maaf kepada umum berkaitan isu terbabit

Berikut merupakan kenyataan yg dipetik oleh Miera Liyana sebagai memohon maaf


Gambar Seksi Miera Liyana

" Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang. Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama. "

Pastinya selepas ini Miera Liyana akan meletup macam pisang goreng panaz di waktu petang.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved