(Gambar) Aliff Aziz Bercium Dengan Teman Wanita

on Wednesday 9 September 2009

alif aziz bercium

Bulan Mulia Ramadhan aku perhatikan banyak gambar - gambar panas. Haisshh! Kurang la pahala aku. Ahaha. Gambar yang aku postkan nie adalah gambar terbaru yang aku tengok di ohartis. Menurut ohartis, mereka mendapat gambar nie dari seorang pengirim email yang identitinya enggan didedahkan. Mungkin pengirim tersebut adalah jurugambar yang ada bersama Aliff ketika itu. Who Knows?

Kepada Aliff Aziz aku ucapkan tahniah sebab gambar panas nie dah tersebar di internet. Lepas nie lagi popular la kau. Hehehe. Lagi gambar - gambar Aliff Aziz bercium bersama perempuan berbulu lebat selepas ini..

alif aziz bercium

alif aziz bercium


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved