Faizul (Malaysian Idol) Kawin DUA?

on Thursday, 20 August 2009

Aku dapat tahu dalam diam-diam, Faizul (Malaysian Idol) nak kawin kali kedua tu tapi aku kesian la bakal isteri kedua dia, bodoh nak mampus kena tipu dengan dia ni, pas tu, aku dapat tahu jgk, bakal isteri kedua dia ni, doktor tu, kawan aku jiran pada bakal isteri dia ni, dah bertunang dah pun, siap letak hantaran 24k lagi, ala dia ni tak popular tapi berlagak mcm popular, aku kesian kat bini pertama dia tu, tah tahu ke tidak isteri pertama dia ni laki dia nak kawin lagi satu, jelous lak aku, aku ni pass universiti pun susah nak dapat awek, dia dapat doktor tu, spm pun tak lepas kot, jelous aku, ni aku dapat gambar bakal isteri dia ni, asal la aku tak tackle dulu, aku dapat berita sahih ni, nak kena belajar dari faizul budak kampung ni, mcm mana petua nak mengorat, hihi





Gambar Bakal Isteri kedua




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved