Dafi pelajar terbaik Limkokwing University?

on Monday 12 April 2010

[Image: dafilimkokwing.jpg]

Limkokwing University rasanya tak perlu diperkenalkan lagi kepada semua. Insan-insan kretif selalunya akan menjadikan Limkokwing University sebagai pilihan utama sebagai rival paling kuat diantara beberapa Universiti tempatan yang mantap dalam bidang yang sama seperti Multimedia University (MMU) dan The One Academy (TOA).

Khai sendiri pernah menjejakkan kaki ke Limkokwing University dalam bidang Creative Multimedia. What more can i say? Best of the best la kan? Dari perspektif kerja (boleh la ye selit-selit’kan sikit), ramai yang diterima kerja tanpa perlu di’interview. Hanya kerana memberitahu diri sebagai lulusan di Limkokwing University of Creative Technology (LUCT) dan esok terus boleh masuk kerja. Berani cakap sebab sendiri dah rasa. Hehe.

Betapa ber’prestige‘nya jenama tersebut dalam bidang Multimedia di Malaysia atau mungkin dunia dalam melahirkan insan yang bermutu. Kadang-kala bukan semuanya indah khabar dari rupa ye? Heh!

Baru-baru ini, Dafi bekas graduan Akademi Fantasia 5 pun dah graduate. Tahniah Dafi. Dengan Professional Diploma in Sound and Music Design, sure bakat Dafi boleh diperkembangkan dengan lebih luas selepas ini. Berikut adalah artikel yang diambil dari sebuah syarikat akhbar tempatan.

[Image: dn_30.1.jpg]


Lepas nie tak yah lah nak jadi pelakon atau penyayi, lebih baik fokus pada pembelajaran lagi better :)
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved