TIPS : 9 Cara Mengesan Lelaki Teruna dan KACAK

on Wednesday 7 March 2012

Mungkin ada diantara anda yang berhajat untuk mempersuamikan Lelaki yang masih mengekalkan status "Teruna". Dengan kemudahan yang telah tersedia ada secara
percuma sebagai contoh facebook, myspace dan pelbagai lagi sosial laman website, ramai wanita dan lelaki terjerumus didalam kancah maksiat dan secara tidak lansung remaja sekarang hilang dara dan teruna didalam usia muda.

Hari ini saya ingin berkongsi dan memberikan sedikit panduan bagaimana untuk anda mengenali seseorang bernama lelaki yang masih TERUNA ataupun TIDAK TERUNA.



1. Lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan.

2. Lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik. lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku.

3. Lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak “nerd”. gemar berlagak untuk menarik pasangannya

4. Lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita.

5. Lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan.



6. Lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja.

7. Lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.

8. Lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya.

9. Lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasangannya.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved