Peserta Big Brother Realiti TV Dirogol

on Tuesday 6 March 2012

Inilah risiko Program Realiti didalam fenomena zaman sekarang, di mana sebuah Program Realiti Brother telah mencetuskan kegemparan di negara tersebut apabila salah seorang pesertanya telah dirogol secara lansung di televisyen Brazil.

Model seksi dan mempunyai tubuh badan yang mengairahkan, Daniel Echaniz telah dituduh mengambil kesempatan keatas pesaingnya Monique Amin selepas erakhirnya satu program keramaian.

Dalam episod baru Bg Brother Versi Brasil itu, yang telah disaksikan kira kira 8 juta penonton, menunjukkan Echaniz naik ke katil Monique sewaktu wanita tersebut didalam keadaan mabuk di bilik tidurnya.

Apa yang mengemparkan lagi dia mengeselkan tubuhnya dengan wanita itu sebelum berselimut sebagai ransangan.





Monique yang berusia 23 tahun itu dikatakan tidak begitu sedar terhadap kejadian yang menimpa dirinya kesan daripada pengaruh alkohol.

Pihak Berkuasa (polis) mengambil masa 3 jam untuk mengambil keterangan Monique berhubung kejadian tersebut sebelum membawanya ke hospital untuk pemeriksaan selanjutnya.




Echaniz secara automatik telah disingkirkan serta-merta dari rancangan realiti tersebut dan akan berhadapan hukuman penjara di antara enam ke 10 tahun jika disabitkan dengan kesalahan.



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved