Blog Ekslusif PAPAGOMO Top 5 Di Malaysia

on Tuesday 27 March 2012

Blog yang penuh dengan Kontroversi dan Spekulasi dengan cerita cerita Politik 90% telah menerima tamparan hebat dari Ahli Ahli Politik di Malaysia, ada yang mengatakan PAPAGOMO di lindungi oleh Ahli Politik yang besar dan ada mengatakan Blog PAPAGOMO dijalankan secara personal. Isu terbaru di Blog PAPAGOMO berkenaan SAMAN MENYAMAN. Tapi hari ini saya bukan ingin memberikan pandangan kepada BLog PAPAGOMO tetapi ingin menceritakan TOP 10 Populari Blog Malaysia di Search Engine.


CARIAN PALING TINGGI MELALUI GOOGLE SEARCH | Google search sememangnya memberikan jumlah trafik yang cukup lumayan jika kena pada caranya. Namun bukan mudah untuk target sesuatu keyword atau SEO melalui carian google melekat pada blog kita. Namun bagi mereka yang tersenarai dibawah, nama blog pun sudah cukup untuk dijadikan modal keyword. Nama blog mereka ini menjadi carian utama kategori blog Malaysia yang mendapat carian tertinggi dalam google search. Google Malaysia telah menyenaraikan 10 Blog paling kerap dicari di Malaysia.

Berikut adalah senarai Top 10 Blog Malaysia 2011 mengikut carian Google :

1. Blog Serius
2. Beautifulnara
3. Papagomo
4. Jejariruncing
5. Honeykoyuki
6. Oh Bulan
7. Kari Ngeri
8. Malaymoviesfull
9. MyResipi
10. IniBelogSaya

Kepada laman- laman Blog yang masih belum tersenarai jangan kecewa, usaha lagi, pastinya kejayaaan akan menyunsul di kemudian hari. Yang Paling penting setiap isi kandungan haruslah uniq content, pasti akan diperhatikan oleh Google Search Engine. Tak mustahil 2012 nama blog anda tersenarai dalam senarai Top 10 Blog Malaysia 2012 mengikut carian Google! Semoga Berjaya!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved