Biodata dan Gambar Hot Tiz Zaqyah dan Bakat Melukis

on Sunday 11 March 2012

Pasti Ramai yang mengenali Tiz Zaqyah yang kini hangat bercinta bersama Remy Isyak, tetapi tahukah anda yang Tiz Zakiah berbakat melukis. Lakaran lukisan yang direka amat menarik dan dalam diam Tiz Zaqyah mempunyai keistimewaannya yang tersediri melukis.

Didalam Majalah Remaja bulan Mac 2012, Gadis yang seksi ini telah meluahkan perasaannya melalui lukisan.


Semoga Tiz Zaqyah mengembangkan lagi keistimewaan yang ada pada dirinya, Mungkin lukisan tersebut boleh dijual pada galeri galeri ternama di Malaysia?

Cuba lihat hasil karya Tiz Zaqyah




Biodata Tiz Zaqyah

Tiz dilahirkan pada Oktober 25, 1988, di Kuala Lumpur, Malaysia. Tiz merupakan anak kedua daripada dua adik-beradik dan mempunyai seorang kakak. Tiz bersekolah di Sekolah Menengah Subang Jaya dan tamat persekolahan pada November 2005.

Tiz memulakan karier sebagai pelakon pada umur 18 tahun. Tiz telah disenaraikan dalam 10 artis wanita tercantik Malysia apabila bertudung. Pada Oktober 24, 2011, Tiz, Remy Ishak dan Eman Manan dikatakan pelakon yang mempunyai aura apabila berlakon.

Pada Oktober 27, 2011, Remy Ishak telah memberitahu bahawa dia dan Tiz mempunyai hubungan yang istimewa dan kedua-duanya memberitahu bahawa mereka masih mengenali diantara satu sama lain.

Gambar Sekolah



Gambar Hot! Tiz Zaqyiah










dengar cerita ini lah kekasih tiz zaqyah, kacak tak ? :)



source : isu-hangat.blogspot.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved