Neelofa temani Hans Isaac

on Wednesday 18 January 2012



TAHNIAH buat Awie dan Ella yang memberikan kenangan manis kepada penonton konsert mereka berdua di Istana Budaya (IB), tempoh hari. Sepanjang empat hari Cik Normah dengar tempat duduk hampir penuh.

Sudah tentu selain orang kuat IB, Datuk Juhari Shaarani, Hans Isaac selaku pencetus dan penggerak persembahan mega menggabungkan dua ikon popular ini tersenyum lebar. Mana taknya, penat lelah sepanjang empat bulan berbaloi.
Dalam rasa terkilan kerana berasakan ada pihak cuba mensabotaj beberapa siri produksi terbitannya seperti diluah pada sidang media pada malam pembukaan, ada sesuatu yang pastinya membuatkan perasaan Hans reda sedikit.
Bukan apa, ada mata-mata yang sudah ternampak kelibat bintang Azura 2011, Neelofa, pada malam pembukaan hadir memberi sokongan moral kepada teman tapi mesra yang pernah digosipkan dengannya itu.

Memang kalau setakat mengikuti konsert, tiadalah orang berbisik-bisik kerana ramai lagi selebriti lain yang menjejakkan kaki ke konsert terbabit sepanjang empat malam persembahan. Tetapi dalam kes Neelofa, situasinya agak pelik sedikit.

Iyalah, buat apa dia mahu menyorok di tempat kru makan sebaik konsert berakhir? Bukan satu dua mata yang ternampak kelibatnya berada di lokasi tersorok yang juga di belakang tempat sidang media berlangsung.

Walau dalam sebuah akhbar si genit itu menyatakan antara mereka tiada hubungan intim, ramai sudah dapat mengagak dalam hati mereka ada taman yang mekar. Lagi pun, masing-masing masih solo, apa nak takut?
Patutlah Hans meminta diri awal, mungkin mahu menemani si dia makan di tempat lain. Iyalah, di situ ramai orang.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

 
© Artis Kini All Rights Reserved